.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی میلیاردی یک شبکه سیما
«پس از افتتاح شبکه مستند، شبکه شما، شبکه بازار و شبکه نمایش، پخش آزمایشی شبکه ورزش از اول فروردین ۱۳۹۱ شروع و در حالی که ۲۸ تیرماه۱۳۹۱ با حضور محموداحمدی نژاد افتتاح رسمی شد اما تا حدود مردادماه سال قبل خبری از پخش این شبکه در استان‌ها نبود.»


سایت گل با این مقدمه نوشت:
«انتظارات از شبکه تخصصی ورزش سیما بالاست اما در این راستا تا چه اندازه‌ای توانسته برنامه‌های مقبول ورزش‌دوستان را تامین و به این توقعات پاسخ دهد؟ آیا صرفا راه‌اندازی شبکه‌ها با ویژگی‌های خاص و برای بالا بردن تعداد کانال‌های صدا و سیما مهم است یا باید به کیفیت و چگونگی برنامه‌سازی نیز دقت کرد؟ در این یک سال و اندی که از پخش شبکه ورزش می‌گذرد برنامه‌های فراوانی ساخته و به تصویر کشیده شده‌اند؛ برنامه‌هایی که بعضا از سوی کارشناسان و ورزش‌دوستان با انتقادات شدید همراه بوده ولی پاسخی از سوی مسئولان شبکه دریافت نشده است.

عدم توانایی این شبکه در تهیه منبع درآمد باعث شده بدهی زیادی به تهیه‌کنندگان و عوامل برنامه‌سازی داشته باشد. بدهی که گفته می‌شود آنچنان بالاست که مدیران شبکه را به انزوا کشانده و در این مدت اخیر درخواست‌های خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها را برای مصاحبه به عناوین مختلف رد می‌کنند. طبق شنیده‌ها شبکه ورزش بیش از 8 میلیارد تومان بدهکار است!

سیاست جدیدی که دوستان در این شبکه در پیش گرفته‌اند استفاده از تهیه‌کنندگانی است که از وضعیت مالی خیلی خوبی نسبت به سایرین برخوردارند تا بدین ترتیب ضمن پر کردن وقت بیننده تلویزیونی، شبکه نیز از سوی گروه‌های برنامه‌ساز تحت فشار قرار نگیرد اما جالب اینجاست که این نوع تهیه‌کنندگان یا پا پیش نمی‌گذارند و یا آنهایی هم که وارد گود می‌شوند تا دریافتی نداشته باشند دستمزد عوامل را پرداخت نمی‌کنند و این یعنی روز از نو روزی از نو!

دور از انصاف است اگر به این مورد اشاره نکنیم که برنامه‌هایی مانند لیگ یک، فوتبال 120 و مواردی از این دست هم هستند که توانسته‌اند استقبال خوب ببیندگان را جلب کنند اما بهتر است مدیران در زمینه بدهی‌های این شبکه پاسخگو باشند.

عدم پرداخت مطالبات تهیه‌کنندگان باعث می‌شود کمتر برنامه‌سازی به سمت این شبکه بیاید و آن وقت است که همین کیفیتنیز از دست می‌رود.

شبکه‌ای که قرار است مختص ورزش باشد و قرار بوده برنامه‌های فاخر ورزشی تولید کند باید بیشتر از اینها مورد رسیدگی قرار گیرد.» /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباس 6 آذر 1392
خدائیش شبکه ورزش امید ما در تماشای تلویزیون است. در همین مدت کم چنان علاقه ای بین جوانان ایجاد کرده که از شبکه سه هم جلو زده. خواهش می کنیم وضعیت مالی این شبکه خوب رو مدیریت کنید تا خودکفا شود.
ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.